Jaha, vad gör vi nu då? Ni skulle bara veta!

Igår släppte vi våran nya singel I’ll Get Over It och tillhörande musikvideo (se video nedan). Det var ju kul, men som de framtidssträvande, produktiva och briljanta maskiner vi är så har vi såklart massa annat godis på gång. Hela albumet släpps i oktober och vi funderar på om man kanske skulle ha ett glammigt releaseparty då någon gång. Vi kommer släppa en till video till en låt på skivan samtidigt som den släpps. 
 
Vi håller på med våran briljanta cover och gungar i takt till den i replokalen. Sen håller vi såklart på med det vanliga: 
 
  • Hampus spelar nintendo i replokalen trots löftet “när jag har klarat den här banan ska jag sluta”
  • Erik putsar sina cymbaler och lägger sen in dem i det dammiga förrådet för att bli tvungen att putsa dem även nästa rep. 
  • Johan skruvar på låtarna. Det som ska höjas i volym ena repet ska sänkas i det andra. 
  • Jag själv, har såklart inga brister, förutom då kanske att jag glider in på repen och försöker koka kaffe, misslyckas, kokar igen, tappar bort mobil, nycklar, sladdar, plektrum mm, startar en diskussion med Hampus som ingen kan vinna och diskuterar tills vi båda glömt bort vad det handlade om från början, kaffet har nu kallnat, ska koka nytt, slut på filter, försöker hitta en lösning. Sen är repet slut och jag har inte fattat att vi börjat. Men annars är jag nog bäst.
 Äh vafan, här har ni videon. / Erik Ekblad, oförstådd, oförstående, förståndslös sångare i SoG 
 
Leave a Reply

